tirsdag den 17. december 2013

Hylder til Katten

Jeg har vidst endnu ikke præsenteret jer for vores dejlige kat. Vi købte ham for lidt over et år siden på et internat her i Aalborg. Så kan det godt være han kostede en del, men han er så dejlig og vi fortryder ikke at have "redet" ham fra internatet.
Nå, men her er han så, katten med det opfindsomme navn Misser


Nå, men det giver jo sig selv at når man bor i en lejlighed på 4. sal inde midt i byen, så kommer Misser desværre ikke ud. Derfor finder vi tit på nye måder vi kan stimulere ham på og gøre inde livet for ham lidt bedre. Denne gang blev det til at vi nu har sat hylder op, kun til brug for Misser. Da vi var ved dyrlægen sidst foreslog hun netop at det ville være godt for misser at komme lidt op i højden så kan kan holde øje med os ;) Vi fik igår besøg af en god ven, som skulle spise med og som i den forbindelse lige kunne hjælpe min kæreste J med at sætte hylderne op.



Vi har bare købt nogle hylder og hyldeknægte samt nogle billige dørmåtter som vi har skåret til i Ikea og voila så er der et trinbræt og to hylder til at ligge på. Jeg synes selv resultatet er blevet ret godt og det tror jeg også at Misser synes. Man kan vidst godt kalde det sådan en slags tidlig julegave :)





Ja, jeg beklager den til tider dårlige kvalitet, men jeg håber at i stadig kan se hvad det går ud på :)
Glædelig 17. december - nu er der kun en uge til jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar