lørdag den 30. november 2013

Så kan 1. december bare komme an!

SÅ ER DET I MORGEN!
Jeg skal ikke ligge skjul på at jeg E-L-S-K-E-R jul! Og i morgen er det jo d. 1. december :)
Derfor er jeg også gået i gang med at jule. I dag har jeg lavet juledekorationer. Jeg har brugt noget tid på at forberede og her den anden dag var jeg på rov i Østre Anlæg her i Aalborg - jeg nuppede lige lidt som jeg kunne bruge i dekorationerne(gran har jeg købt). Østre Anlæg er en lille oase her inde midt i Aalborg Centrum og jeg kan rigtig godt lide at komme der. Om sommeren summer der af dejlige sommer-glade mennesker som slikker sol eller går en tur og om vinteren er det også hyggeligt med en gåtur og måske kan man fodre ænderne i søen. Her er lidt stemningsbilleder.




Flot ikke? Nå men her er resultatet så:



Er selv ret godt tilfreds! Synes det var nogle fine ting jeg nuppede henne i parken ;)
Nå, men i går var jeg på posthuset( i know, prøv lige at gå på posthuset på pay-day), for at hente en pakke. Jeg kunne se på afsenderen at den var fra min faster og inden i var der en adventskalender! Hvor heldigt! Der var også en skrabe-kalender fra min mor - endnu heldigere! Føler mig meget beriget!



Jeg glæder mig til at åbne/skrabe i morgen!
Desuden er jeg også gået i gang med bageriet i dag, men da brunkage dejen skal hvile i 24 timer må i vente med resultatet til i morgen!
Håber i får en god aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar